خدایا !به من زیستنی عطا كن كه در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای كه برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا كن كه بر بیهودگی اش سوگوار نباشم « دكتر علی شریعتی » با سلام خدمت دوستان خوب از اينكه اين وبلاگ را انتخاب نموديد ممنونم. اميدوارم با نظرات سازنده ي خود،در هر چه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ مرا ياري نماييد.